tiistai 9. toukokuuta 2017

Sairausloman viimeinen viikko.


Morjestaaa!

Sairausloman viimeinen viikko lähti käyntiin. Käsi voi hyvin ja haava on kasvanut hyvin umpeen. Se on vaan todella kosketus herkkä. Oon aika paljon varonut sen käden käyttöä. Ehkä vähän liikaakin. Vappuna otin itse ti,it pois. Saatoin ehkä olla pienissä maistissa. Tikit lähti yllättävän helposti. Sain aloittaa urheilemisen heti tikkien poiston jälkeen. Viime viikko oli kuitenkin niin hektistä, etten kerinnyt harrastamaan liikuntaa. Lääkäri sanoi, että voi mennä kuukausia ennen kun voin pyräillä, nostella painoja salilla tai ottamaan iskuja käteen. Tämä hän on loistavaa, koska mun pää harrastukset nimenomaan on pyöräily(maasto&maantie), lentopallo, koris ja ultimate. Tää saa mut melkein itkemään :D Oon kysellyt muilta maastopyöräiliöiltä joilla olleet sama leikkaus, että koska ovat päässeet kunnolla maastopyöräilemään. Vastaukset oli eri henkilöiltä 2-5kk :o Noh, tänään aion kitenkin mennä kokeilemaan koripalloa ja illalla ultimatea. Täytyy laittaa toiseen käteen vähän paksumpi hanska käteen. Tulee taatusti näyttämään hyvältä.
Kuvassa minä, siskoni ja ystäväni
vapun vietossa kaivarissa.


Tappio lukemia.

Minulla oli tavoitteena saada 10 kiloa pois ennen leikkausta. Pääsin lähelle tavoitetta. Nimittäin 8 kiloa lähti. Olin siihen ihan tyytyväinen. En halua olla liian ankara itselleni. Muuten laihduttaminen ei olisi hauskaa jos olisin liian ankara. Kuitenkin sairauslomailun aikana otin 6 kiloa takaisin. Tiesin, että tässä käy näin. Ekan viikon en saanut liikkua yhtään. Loppu sairausloma oli ruuasta muutenkin nauttimista. Plus vielä vappu, joka oli vielä hyvinkin kostea. Nyt sitten tänään aloitetaan homma ihan alusta. Perce ylös sohvalta, hikoilemaan ja ruokavalio kuntoon! Katsotaan mitä saadaan tämän viikon aikana aikaiseksi.


Lopuksi

Viime viikolla tapahtui jotain tosi siistiä. Ehkä mun elämän yhtiä hienoimpia asioita. Palataan siihen myöhemmin.

Kuvassa vinkki mitä tapui viime viikolla. Minä *WWF:n suojapuvussa.


Kuunneltu biisilista: Mr. BOOMbastic (Spotify)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti